|
Праця -
Сродна праця
|
Написав Oleksander Kovaliv
|
Субота, 10 жовтня 2009 12:07 |
ТИ... - МОЄ ЖИТТЯ...
Кожен з нас - творіння - Божественне - Природне... І, коли життя - в сродній парці... а праця - в житті... ТИ зобов'язаний пізнавати і любити самаого себе - як Наркіс (Нарциз). Наркіс. Розмова про те: Пізнай Себе - Григорій Сковорода |
Останнє оновлення на Субота, 10 жовтня 2009 22:17 |
Праця -
Сродна праця
|
Написав Oleksander Kovaliv
|
Четвер, 22 січня 2009 11:21 |
Фiлософськi роздуми Григорiя Сковороди про людське щастя.(витяг із сторінок інтернету "сродна праця") Чи є така пташка, яка б змогла прожити без крил, без польоту, без неба? Чи є на свiтi хоч одна людина, яка з малих лiт не прагнула б вiдшукати в цьому життi своє земне щастя? Та кожен уявляє його по-своєму. Для одного це синиця в жменi, для iншого - журавель у небi. А скiльки гiрких розчарувань буває на схилi лiт, коли розвiюються старi iлюзiї i приходить прозрiння! I тодi людина, яка досягла всiх земних благ, почуває себе глибоко нещасною. Якби можна було почати життя заново, вона прожила б його зовсiм iнакше. А вже пiзно. Бо пiдступила та грань, за якою на неї чекають тлiн i вiчний морок. А могло б початися безсмертя... Та душа не прокинулася вчасно, не пiднялась над суєтою буття, не полетiла до свiтла, не пiзнала справжнього щастя. То ж у яких свiтах його шукати, як розпiзнати? Над цим вiчним питанням замислювались найбiльшi мудрецi свiту. Серед них i наш український фiлософ та поет Григорiй Савич Сковорода. |
Останнє оновлення на Неділя, 19 липня 2009 12:43 |
Детальніше...
|
|
Праця -
Сродна праця
|
Написав Oleksander Kovaliv
|
Четвер, 15 січня 2009 14:05 |
Сродна праця і філософія Сковороди. Витримки з великої роботи викладено з метою ознайомлення відвідувачів мого сайту щодо підтвердження спорідненості моїх поглядів. Повну версію цієї роботи Ви можете прбачитати на сайті UAREF.COM - Українські реферати Західний архів.
Підходячи з цих позицій до оцінки філософії Сковороди, необхідно визнати, що в розв'язанні основного питання філософії, як уже відзначалося, він стоїть на позиціях об'єктивного ідеалізму, тобто визнає первинним дух, свідомість. Але його ідеалізм пов'язаний з пантеїзмом, який розчиняє бога в природі, де останній виступає як сутність і внутрішня причина. І пізнати сутність речей означає пізнати бога, який тотожний з істиною. |
Останнє оновлення на Понеділок, 02 листопада 2009 14:25 |
Детальніше...
|
|
|
|
|