Персональна сторінка Коваліва Олександера Івановича
Головна Статті Інші У кого земля - у того влада
У кого земля - у того влада PDF Друкувати Електронна адреса
Статті - Інші
Написав Oleksander Kovaliv   
Четвер, 08 січня 2009 15:38
Головна стаття
У кого земля - у того влада
Page #
Page #
Всі сторінки

Пропонований Банк, на відміну від інших банків, має містити також свій Бюджет (Бюджет Банку та складовий Рентний банк) і виконувати багатоцільові функції та завдання непритаманні Національному банку України, Державному бюджету України та комер-ційним банкам. Особлива увага приділятиметься I-й ренті, яка є основним виразником національних інтересів і диференціюється з іншими рентами, а також повноцінному фінансуванню відповідних Програм і заходів, розроблених в розвиток цієї Концепції.
Функціонування пропонованої установи також відіграватиме роль основного генератора і стимулятора формування Державного та місцевих бюджетів та поповнювача золотовалютних запасів держави.
Лише, вирішивши перше, необхідно:
Підпорядкувати частину Держземінспекції (здійснення контролю за екологічним станом земель) Держкомзему України Міністерству охорони навколишнього природного середовища України, а також на базі частини підрозділів Мінприроди, Держкомводгоспу України та Держкомлісгоспу України, які намагалися здійснювати державний та відомчий контроль за використанням і охороною відповідних природних ресурсів та інших, утворивши в структурі Мінприроди України Державну інспекцію з охорони природних ресурсів, переглянувши зміст та повноваження цього органу.
Впорядкувати регіональні підрозділи органів земельних ресурсів, підпорядкувавши частину їх виконавчим органам сільських, селищних та міських рад народних депутатів без дублювання повноважень вказаних вище, розгорнувши реальне самоврядування.
З метою забезпечення реалізації Державної земельної політики щодо земель сільськогосподарського призначення, водного і лісового фондів, гармонійного врегулювання допущених помилок при реформуванні відносин власності в аграрному секторі економіки, проведення комплексного землеустрою та перспективного розвитку сільських територій, екологізації сільськогосподарського виробництва, раціонального використання та охорони, збереження і підвищення родючості ґрунтів, а також здійснення ринкових земельних відносин перетворити Держкомзем України (всі інші підрозділи, включаючи Держземінспекції) в Державний департамент по земельних ресурсах, як урядовий орган, підпорядкувавши його, а також Державне підприємство “Головний науково-дослідний та проектний інститут землеустрою” і регіональні інститути, - Міністерству аграрної політики України.
Одночасно скоординувати діяльність Державного підприємства і його регіональних інститутів землеустрою, Українського інституту аерофотогеодезичних вишукувань, Державного технологічного центру охорони родючості ґрунтів і його регіональних підрозділів та інших підприємств, фондів і проектів, як головних наукових і виробничих виконавців комплексу робіт з проведення земельної реформи, врегулювання земельних відносин та охорони і підвищення родючості ґрунтів в сільській місцевості.
Необхідно також визнати Міністерство аграрної політики України єдиним центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин стосовно земель сільськогосподарського призначення, можливо лісового та водного фондів. А, головне - роботи з проведення землеустрою на національному і регіональних рівнях, сільських територій, землеволодінь та землекористувань визнати першочерговими в системі заходів з подальшого здійснення (виправлення)помилок) земельної реформи.

- І що матимемо в результаті?
Очікувані результати від впровадження Концепції, а також відповідних програм і конкретних механізмів їх реалізації такі.
Досягнення взаємоповаги і реальних стосунків між всіма органами влади та всіма власниками і користувачами землі та її природних ресурсів.
Безпосередня участь кожного громадянина в реалізації (самореалізації) державної регуляторної політики України та одержання реальних доходів від частки в “основному національному багатстві”.
Додаткове введення в економіку України капіталу, внаслідок реалізації пропонованих заходів, щорічно на загальну суму 30-50 млрд. грн.
Поступове звільнення Державного бюджету від прямого фінансування галузей виробництва, які використовують землю та її природні ресурси і запровадження нових механізмів державної підтримки. Передбачається, що реалізація заходів через пропонований державний інституту дозволить через два-три роки після його створення і функціонування подвоїти Державний бюджет України.
Виправлення допущених неузгоджень і помилок земельної та аграрної реформ. Усунення наявних проблем і протиріч, в тому числі щодо використання і охорони землі та її природних ресурсів.
Гарантування цілісності території України, реалізація конституційних прав громадян, продовольчої безпеки та інших завдань національної безпеки тощо.

- Але ж спочатку необхідні ресурси для  реалізації власне Концепції...
- Необхідна воля Президента України та Верховної Ради України на реалізацію пропонованого. Кошти залучаються лише в межах, визначених Державним бюджетом України на інші цілі в даних галузях.

- Та, мабуть, як в кожній новій справі, й ризики існують.
- Ризики внаслідок прийняття та реалізації Концепції – це ризики лише для опонентів розбудови сильної правової держави та втрата можливого негативного впливу псевдореформаторів і псевдополітиків на нову владу.  

- Вдачі вам, якщо так. І з Новим роком!
Интерв”ю  вела Наталя САГАНЬ



Останнє оновлення на Вівторок, 14 липня 2015 07:31
 
© 2024 kovaliv.kiev.ua. Всі права захищено.
© 2008 Копіювання тексту без вказання лінку на орігінал - заборенено!