Порівняльна таблиця Друкувати
Істина - Спогади
Написав Oleksander Kovaliv   
Вівторок, 21 липня 2015 09:12

Конституція України просить комплексних змін...

Це один із додатків до засилочного листа народного(их) депутата(ів), який(і) щиро хоче(уть) і зможе(уть) послужити українському народу... Чекаю з надією і сподіванням на появу такого(их)...

Також із цих питань:   Повноваження ресурсами приростають   Конституція оминула чорноземи

проект

(основна частина пропозицій)

Порівняльна таблиця до проекту Закону України "Про внесення змін до Конституції України щодо землі та її природних ресурсів"

Чинна редакція Конституції України

Пропозиції змін до Конституції України

Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

Стаття 13. Земля, її надра, ґрунти, ліси, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснює Верховна Рада України через Національну земельну установу України, підконтрольну та підзвітну Президентові України і Верховній Раді України в межах, визначених цією Конституцією.

 

Вся територія України є цілісною і неподільною, в границях якої  визначаються межі земельно-територіальних одиниць в розрізі поселень базового рівня (сіл, селищ, міст), жителі яких складають місцеві громади, котрі можуть об’єднаються у відповідні адміністративно-територіальні одиниці (управа (можна ґміна, чи рада ), район, область) для здійснення місцевого самоврядування. 

 

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування розпоряджатися належними їм земельними ділянками державної чи комунальної власності та визначеними природними ресурсами, що знаходяться в межах території таких ділянок, для їх цільового використання відповідно до закону.

Кожний громадянин має право користуватися природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.

Кожний громадянин і юридична особи мають право користуватися природними об'єктами права власності народу відповідно до закону і сплачують відповідний загальнонаціональний податок (за об'єкт права власності Українського народу) на новій рентній основі.

Власність зобов'язує. Власність не повинна використовуватися на шкоду людині і суспільству.

Власність зобов'язує. Власність не повинна використовуватися на шкоду людині і суспільству.

Держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, соціальну спрямованість економіки. Усі суб'єкти права власності рівні перед законом.

Держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності на земельні ділянки і господарювання на них, соціальну спрямованість економіки. Усі суб'єкти права власності рівні перед законом.

Стаття 14. Земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави.

Стаття 14. Земля та її природні ресурси є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави.

Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Право власності на земельну ділянку гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами, в тому числі комунальними та державними, органами державної влади і громадами базового рівня виключно відповідно до закону.

Стаття 85. До повноважень Верховної Ради України належить:

Стаття 85. До повноважень Верховної Ради України належить:

 

21) від імені Українського народу здійснення прав власника землі та її природних ресурсів в частині основного національного багатства, що перебуває під особливою охороною держави;

 

51) визначення основних засад щодо використання і охорони землі та її природних ресурсів - основного національного багатства;

 

171) призначення на посаду та звільнення з посади половину складу Ради Національної земельної установи України, а також Голову Ради Національної земельної установи України за поданням Президента України;

Стаття 92. Виключно законами України визначаються:

Стаття 92. Виключно законами України визначаються:

Виключно законами України встановлюються:

Виключно законами України встановлюються:

11) порядок утворення і функціонування Національної земельної установи України та загальнонаціональні надходження на новій рентній основі до її бюджету за використання землі та її природних ресурсів в частині основного національного багатства, що перебуває під особливою охороною держави;

Стаття 106. Президент України:

Стаття 106. Президент України:

 

121) призначає на посади та звільняє з посад половину складу Ради Національної земельної установи України;

Стаття 107. Рада національної безпеки і оборони України є координаційним органом з питань національної безпеки і оборони при Президентові України.

Стаття 107. Рада національної безпеки і оборони України є координаційним органом з питань національної безпеки і оборони та відносин щодо основного національного багатства України при Президентові України.

Рада національної безпеки і оборони України координує і контролює діяльність органів виконавчої влади у сфері національної безпеки і оборони.

Рада національної безпеки і оборони України координує і контролює діяльність органів виконавчої влади у сфері національної безпеки і оборони та відносин щодо основного національного багатства України.

Стаття 116. Кабінет Міністрів України:

Стаття 116. Кабінет Міністрів України:

3) забезпечує проведення фінансової, цінової, інвестиційної та податкової політики; політики у сферах праці й зайнятості населення, соціального захисту, освіти, науки і культури, охорони природи, екологічної безпеки і природокористування;

3) забезпечує загальнонаціональні надходження на новій рентній основі за використання землі та її природних ресурсів в частині основного національного багатства, що перебуває під особливою охороною держави до бюджету Національної земельної установи України і проведення фінансової, цінової, інвестиційної та податкової політики; політики у сферах праці й зайнятості населення, соціального захисту, освіти, науки і культури, охорони природи, екологічної безпеки і природокористування;

4) розробляє і здійснює загальнодержавні програми економічного, науково-технічного, соціального і культурного розвитку України;

4) розробляє і здійснює загальнодержавні програми раціонального використання і охорони землі та її природних ресурсів, економічного, науково-технічного, соціального і культурного розвитку України;

Крім цього необхідно переглянути деякі норми, - прийняті депутатами …

 

Статтю 133. Систему адміністративно-територіального устрою України складають: Автономна Республіка Крим, області, райони, міста, райони в містах, селища і села, а також увесь розділ ІХ Адміністративно-територіальний устрій України викласти у відповідності вимог запропонованих у статті 13: «Вся територія України є цілісною і неподільною, в границях якої  визначаються межі земельно-територіальних одиниць в розрізі поселень базового рівня (сіл, селищ, міст), жителі яких складають місцеві громади, котрі можуть об’єднаються у відповідні адміністративно-територіальні одиниці (управа (можна ґміна, чи рада ), район, область) для здійснення місцевого самоврядування.» 

 

Стаття 142. Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об'єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.

Зокрема пропонується:

Стаття 142. Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування громад базового рівня (сільська, селищна, міська) є рухоме і нерухоме майно, земельні ділянки приватної форми власності як об’єкти нерухомості, в межах граничних розмірів визначених законом, доходи місцевих бюджетів, в тому числі місцеві податки і збори включно із податком на нерухомість, за винятком нерухомості та земельних ділянок сільськогосподарського призначення, що є власністю членів селянських і фермерських господарств, котрі постійно проживають разом із сім’ями на даній території і самостійно використовують землю за цільовим функціональним призначенням, частина загальнодержавних податків, земельні ділянки і природні ресурси, що є у комунальній власності сільських, селищних, міських громад.

   

 

Стаття 1421. Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування на рівні об’єднаних громад базового рівня у відповідні адміністративно-територіальні одиниці (управи (ґміни, чи ради), райони і області) є об'єкти їхньої спільної власності, що перебувають в їхньому управлінні, а також частина фінансових ресурсів громад базового рівня (сільська, селищна, міська) відповідно до делегованих повноважень їхніми громадами в межах передбачених Конституцією та законами.

 

Олександер Ковалів Ел. пошта:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду   www.kovaliv.kiev.ua

 


 

 


 

Останнє оновлення на Четвер, 17 вересня 2015 15:42