Персональна сторінка Коваліва Олександера Івановича
Головна Істина Історія Пропозиції Президенту України - залишились такими...
Пропозиції Президенту України - залишились такими... PDF Друкувати Електронна адреса
Істина - Історія
Написав Oleksander Kovaliv   
Субота, 20 лютого 2010 17:41
Головна стаття
Пропозиції Президенту України - залишились такими...
Page #
Page #
Page #
Page #
Page #
Page #
Page #
Page #
Page #
Page #
Page #
Всі сторінки

 

Державний Земельний банк України - центральна фігура Державного регулювання відносин щодо землі та її природних ресурсів.

За законом України має бути створений Національний (Державний) земельний банк України (Державний банк землі та її природних ресурсів України)  за українським зразком, можливо, як відділення Національного банку України із багатоцільовими функціями.

Перші трансакції із землею повинні пройти через такий державний банк.

Державний (Національний) Земельний Банк України (Державний банк землі та її природних ресурсів України), - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику економічних земельних відносин між всіма суб’єктами (власниками і користувачами землі та її природних ресурсів) і державою шляхом забезпечення реалізації згаданих Концепції та Програми, а також через економічне управління частками (ідеальні чи реальні) власності держави, включаючи ренти (в частині державних інтересів), одночасно забезпечуючи конституційні права всіх суб’єктів таких відносин.

Державний Земельний Банк України (Державний банк землі та її природних ресурсів України) (в подальшому Банк) на відміну інших банків, повинен мати багатоцільові функції та завдання, непритаманні комерційним банкам, в тому числі, володіння, користування і розпорядження, які реалізуються через державну політику економічних відносин між всіма суб’єктами (власниками і користувачами землі та її природних ресурсів) і державною часткою в землі та її природних ресурсах (ідеальною чи реальною), включаючи рентні відносини.

Одним із найважливіших завдань Банку повинно бути забезпечення від імені держави прав, обов’язків і гарантій всіх суб’єктів земле- і природокористування з одночасною реалізацією національних інтересів щодо використання землі та її природних ресурсів в межах кордону України, забезпечуючи реалізацію Програмних завдань.

(Подається Схема пропонованого Банку .... На жаль, через відсутність сканера її не показано.)

Особливий статус повинен мати Бюджет Державного Земельного Банку України (Державного банку землі та її природних ресурсів України). Він має формується за рахунок частини відрахувань, передбачених Законом “Про плату за землю” та інших надходжень і не може змінюватися в сторону зменшення передбачених обсягів реалізації Національної Концепції і Програми подальших земельних реформувань та раціонального природокористування України.

Одночасно Бюджет Банку повинен відігравати такі найважливіші завдання:

- забезпечувати реалізацію Національної Концепції і Програми подальших земельних реформувань та здійснення конкретних заходів на рівні держави і в розрізі адміністративно-територіального устрою України;

- відігравати роль основного генератора і стимулятора формування Державного і місцевих бюджетів;

-  здійснювати роль інноваційного та інвестиційного фондів для учасників (земле- і природокористувачів), які активно реалізують згадані Національну Концепцію і Програми;

-   здійснювати іпотечне кредитування та перші трансакції на всі землі, які передані безплатно із державної власності;

- забезпечувати економічне стимулювання ефективного використання і охорони землі та її природних ресурсів з точки зору національних інтересів;

-  виступати гарантом Золотого запасу держави, в частині зарахованої частки Основного національного багатства і поповнювачем такого запасу;

виконувати інші функції, передбачені Законом України ”Про Державний Земельний Банк України (Державний банк землі та її природних ресурсів України) ”.

Державний Земельний Банк України, як урядовий орган, повинен об’єднувати і координувати діяльність всіх інших органів виконавчої влади, до яких віднесені компетенції і функції управління, реєстрації нерухомості, регулювання та контролю в галузі земельних відносин і природокористування та інші. Одночасно із створенням Банку повинна впорядкуватися структура і функції ряду центральних органів виконавчої влади та облдержадміністрацій.

Передбачається, що Банк матиме як горизонтальні, так і вертикальні відповідні структури і здійснюватиме необхідні взаємовідносини з іншими органами державної влади.

Регіональні Відділення Банку повинні виконувати основний об’єм завдань, покладених на Державний Земельний Банк .

Діяльність Банку та його відділень в регіонах і на місцевому рівні, також має націлюватися на: забезпечення екологічної фінансової, цінової, інвестиційної та податкової політики і забезпечення економічної та інформаційної безпеки у сфері земельних відносин та природокористування; перспективного розвитку території тощо.

Особливе місце в цьому процесі повинна відігравати прозора, відкрита, чітка та однозначна роль і діяльність всіх органів державної влади та місцевого самоврядування.



Останнє оновлення на Четвер, 04 серпня 2011 12:27
 
© 2024 kovaliv.kiev.ua. Всі права захищено.
© 2008 Копіювання тексту без вказання лінку на орігінал - заборенено!