Персональна сторінка Коваліва Олександера Івановича
Головна Істина Історія Пропозиції Президенту України - залишились такими...
Пропозиції Президенту України - залишились такими... PDF Друкувати Електронна адреса
Істина - Історія
Написав Oleksander Kovaliv   
Субота, 20 лютого 2010 17:41
Головна стаття
Пропозиції Президенту України - залишились такими...
Page #
Page #
Page #
Page #
Page #
Page #
Page #
Page #
Page #
Page #
Page #
Всі сторінки

 

(Подаються Схеми на трьох сторінках, де частково розкриваються деякі секрети формування нових основ державного управління, функціонування ринкових механізмів та приватної ініціативи  .... На жаль, через відсутність сканера їх не показано.)

 

Основні складові реалізації подальших земельних реформувань, як основи, також, аграрних реформ

На основі законодавчо схваленій (чіткій, відкритій, прозорій для народу України) Концепції та Програмі комплексних земельних і аграрних реформувань в Україні та створених юридично підкріплених механізмів її виконання, будуть впроваджуватись:

- картографування території в електронно-цифровому вигляді;

- земельно-територіальний устрій України;

- механізми комплексного регулювання земельних і аграрних відносин;

- екологічно обґрунтоване природокористування, особливо в рослинництві та тваринництві;

- відповідне державне управління та контроль.

- створення умов ефективного функціонування приватної ініціатива і ринкових механізмів.

Впорядкується відомчий підхід до створення кадастру землі, її природних ресурсів та іншого нерухомого майна, пов’язаного з землею, особливо в населених пунктах.

Запрацює, насамперед, земельно-реєстраційна система, яка гарантуватиме право власності на землю.

Здійснюватиметься перехід до створення геоінформаційних систем.

Обов’язковою умовою буде негайна розробка і реалізація позавідомчих комплексних землевпорядних схем та проектів перспективного і поточного розвитку території в цілому, й зокрема, кожного населеного пункту, кожного існуючого землекористувача (товаровиробника).

В основі аграрних реформувань втілюватимуться реальна власність на землю та власність на працю працюючого землекористувача (товаровиробника).

Широко практикуватиметься викуп працюючими товаровиробниками (оренда з викупом земель фермерського, резервного та інших фондів і земельних часток (паїв)), а  також оренди земельних часток (паїв) тощо.

При цьому особливу роль буде відігравати прозора, чітка і однозначна роль державних органів, органів місцевого самоврядування та фізичних і юридичних осіб, котрі користуються, володіють та розпоряджаються землею. Створюватимуться умови екологічно вмотивованого природокористування.

Окремі економічні аспекти

Ніхто не матиме права привласнювати державну частку власності на землю та її природні ресурси, яка складає національне багатство народу України.

Використання землі та природних ресурсів, особливо ґрунтів, в Україні буде платним для всіх і для цього буде здійснено:

- зонування та оцінка територій;

- оцінка всіх земель та її природних ресурсів і встановлення початкової ціни землі на рівні світових цін;

- визначення і запровадження механізмів земельних рент;

- вільні ринкові відносин і конкурентне середовище.

В бюджетах передбачатимуться кошти на утримання належних земель і територій, які належать до державної та комунальної власності.

Одночасно, на перших 5 років, необхідно ввести плату (єдиний податок на землю - I рента ) за землі різних категорій та всіх форм власності на рівні не нижчому ніж II рента.

I рента (частка національного багатства) – сплачується всіма юридичними і фізичними особами (в тому числі, державними і комунальними користувачами землі).
Всі гроші повинні бути в обігу, використовуються тільки за цільовим призначенням і концентруються пропорційно від суми всіх платежів на спеціальних рахунках в таких пропорціях:

- на державному рівні - 50 відсотків;

- на обласному рівні та республіці Крим - 20 відсотків;

- на районному та в містах обласного підпорядкування - 30 відсотків;

II рента (частка за власність на землю) сплачується користувачами та орендарями за використання землі у власників (державної власності на землю, включаючи власність територіальних громад (комунальної), а також приватної власності на землю).

Внаслідок постійного користування та оренди земель державної, включаючи комунальну власність, кошти концентруються на спеціальних рахунках відповідних власників і використовуються на охорону та підвищення родючості земель, рекультивацію, культуртехнічні та інші роботи, пов’язані з покращанням земельного фонду відповідної власності, а також на розвиток племінного та насіннєвого вітчизняного виробництва, довгострокового кредитування ефективних товаровиробників у вигляді поголів’я племінної худоби, сортового насіння тощо.



Останнє оновлення на Четвер, 04 серпня 2011 12:27
 
© 2024 kovaliv.kiev.ua. Всі права захищено.
© 2008 Копіювання тексту без вказання лінку на орігінал - заборенено!